murielwalinga.reismee.nl

Over een maand...

... ben ik waarschijnlijk net wakker geworden in Helsinki. Want het duurt nu dus nog echt maar 30 dagen! Tijd om te vertellen hoe de voorbereidingen er voor staan :-)

Komende week heb ik mijn laatste week stage bij Landal GreenParks in Groningen. Daarna heb ik drie weken de tijd om lekker rustig mijn koffer(s) in te pakken en de laatste dingetjes te kopen/regelen. Ik heb mijn ticket in ieder geval al geboekt! Maandag 10 januari vlieg ik om 7.00 uur met SAS (via Kopenhagen) naar Helsinki, waar ik om 12.45 uur land. Daar word ik opgehaald door mijn tutor (van wie ik binnen nu en twee weken hopelijk een mailtje krijg...), die mij naar het appartement brengt.

Inmiddels heb ik ook al contact met een heleboel anderen die vanaf januari in Helsinki zitten; lang leve Facebook! Beetje jammer dat het merendeel van die mensen in het appartementencomplex is geplaatst waar ik graag wilde, maja.... Is niet anders!

Ook heb ik afgelopen donderdag afgesproken met Max en Sebastian; erg gezellig! Zij zitten ook op de Hanze en gaan samen met mij naar Helsinki. Sebastian, komt uit Duitsland maar spreekt en schrijft vloeiend Nederlands, gaat naar dezelfde universiteit als ik enMax gaat naar een andere universiteit in Helsinki. Wel zitten we alle drie in hetzelfde appartementencomplex, dus dat is leuk :-)

Ennn dan mijn vakken.... Aan het begin van deze maand is de definitieve vakkenlijst op internet gezet. Wat blijkt... Bijna alle vakken die ik wilde volgen (in de richting Marketing en PR) zijn er af gehaald! Dus, ik moet nog eventjes kijken wat ik nu ga volgen. Hoef me pas op 3 januari voor de vakken in te schrijven, dus ik heb nog eventjes de tijd :-)

Zo, nou geloof dat dit het zo'n beetje wel weer was! Denk dat mijn volgende berichtje uit Helsinki zal zijn!

Liefs,
Muriel

Reacties

Reacties

Patricia

Weer nieuwe vakken kiezen?! Jeutje! Dat wordt vast een lastige keuze. Maar wie weet komt het allemaal goed. :)

xxx

Ida Brouwer-Zorge

Fij dat je nog drie weken vacantie hebt voordat je vertrekt. Ook leuk dat je Max en Sebastian ontmoet hebt.Dan ken je daar tenminste een paar personen.
Oma

Rina Ebels

Je bent nu in Helsinki. Zijn benieuwd naar je huisvesting en universiteit. Stuur gauw wat foto's en je indrukken van het land en je omgeving.
Jan en Rina.

Rina Ebels

We hebben ons vergist. We worden wat ouder! Dit bericht geldt voor 10 januari, dan heb je het maar vast.
Jan en Rina.

Denise

Hyvää matkaa! Pidä pitäkää hauskaa ja näkemiin!
Maak er een fantastische tijd van!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!